Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Hitta ut

Publicerad 2012-03-28 17:54:52 i I min värld

Vissa dagar är bättre än andra. Ganska många faktiskt. Men vissa dagar är det bara svart. På något sätt dyker det upp saker som förstör min tillvaro. Vissa dagar fixar jag att hantera det. Ganska ofta faktiskt. Men ibland går det inte att stoppa. Det blir svart, mörkt och tungt. Svarta och mörka tankar som bara snurrar runt och de gör förmodligen ingen nytta.
Idag är en sån dag. Idag vill jag bara vara ensam, krypa in i min grotta och gömma mig. För varje gång det händer, kryper jag längre och längre in i grottan. Det skrämmer mig. Däremot har jag blivit bättre på att snitsla ut vägen tillbaka så det går lättare att ta sig ut. Jag får lita på att det är så, även den här gången.

Kommentarer

Postat av: Fia

Publicerad 2012-04-07 09:01:11

Fy, de där grottorna är så hemska! En gång i tiden visste jag inte att de fanns, men nu inser jag att det gäller att lära sig att hitta öppningen och gå ut igen när man har irrat sig in där.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela