Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Frånvaro

Publicerad 2012-10-23 09:06:00 i Betraktelser

Jag finns. Men jag bloggar inte. Eller jo det gör jag. Men inte här. Av någon anledning känns det bättre att göra det anonymt. Men jag är här nu och gläder mig över att så många fortfarande tittar in, trots skralt i inläggen. Håll ut bloggisar.
 
Mitt liv är mitt eget och jag är mitt i det. Livet innehåller vänner, kärlek, tålamod, plugg, lite ångest, glädje och funderingar. Jag försöker sortera, prioritera och transportera. Och livet går vidare. Vivere zenza rimpianti.

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2012-11-06 20:21:53

Det är fint att se dig lite ibland i alla fall.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela