Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Året som gick

Publicerad 2012-12-31 00:22:49 i I min värld

Året 2012 blev ett år fyllt av bra saker men också dåliga saker. Såsom livet självt. Det blev ett fattigt år, både ekonomiskt och på tålamod. Men det var också ett år berikat med kunskap och kärlek.
Det var också ett år fyllt av väntan och längtan. Förnyelse, förbättring och försoning.

Välkommen 2013, låt det bli ett år fyllt med nya spännande upplevelser, både de goda och det dåliga. Så lovar jag att jag ska göra så gott jag kan.

Kommentarer

Postat av: Fia

Publicerad 2012-12-31 13:20:01

Gott nytt år! Hoppas det blir ett år fyllt av glädje. Några grå o trista dagar är väl helt ok, men hoppas att året domineras av glädje!

Svar: Gott nytt år Fia! Ja jag hoppas också att glädje kommer vara 2013 års känsla!
Jazzhoppan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela