Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Lägg ner

Publicerad 2012-01-27 17:51:31 i Bloggen

För ett tag sedan var bloggen en stor del av mitt liv, det var som ett andningshål. Jag skrev själv, inte galet mycket med ganska ofta, jag läste andras, inte galet mycket med ganska ofta. Idag, nästan ingenting. Jag hittar inte tid eller framför allt, inte lust. Det finns annat liksom.
Bloggen startades i ett annat liv, blomstrade under ett annat för att kanske typ självdö i ett annat. Verkar det som.
Ändå vill jag fortsätta skiva. Dela med mig. Formulera ord som blir till meningar. Fast inte nödvändigtvis just här.
Kanske är det dags att lägga ned det här med att blogga. Vette fa-an.
Känns lite omodernt. Eller?

Kommentarer

Postat av: Fia

Publicerad 2012-01-29 20:43:19

Lägg inte ner helt! Det är så roligt att läsa regelbundet i favoritbloggarna. Fast jag funderar också på att lägga ner bloggen. Jag har ganska många läsare, men färre och färre kommentarer, så det är svårt att bli inspirerad att skriva.

Postat av: Jazzhoppan

Publicerad 2012-01-29 21:48:08

Fia: Jag har också ganska många läsare, konstigt nog, men få kommentarer. Jag får se hur det blir.

Postat av: Hanna

Publicerad 2012-01-29 22:15:39

Jag kan också känna att bloggen känns lite omodern. Antagligen på grund av hur jag använder den numer, samt andra faktorer. Ändå gillar jag det. Att skriva lite, mer eller mindre vettigt. Och hålla koll på andra. Jag vill inte slut. Vill inte att du slutar heller.

Postat av: AnnaPanna

Publicerad 2012-01-31 09:28:00

De har du kanske lite rätt i..känns såååå 2002 liksom! ;D Men va fan det är rätt kul ändå!! Jag ser det ju mest som en kom i håg sida för min del!! HAHA Jag är en glömsk person och GUD vet HUR jag kommer vara om 20 år!! ;D



DU är ju skitsnygg i page!!!! Jag tycker ju d e jobbigt att bar klippa 1 cm för tusan. Det kommet kännas vääääldigt ovant men det är det värt! Vill ju inte att håret ska rasa av självmant liksom! :D KRAMIS JAZZIS

Postat av: Il serpente di paradiso

Publicerad 2012-02-01 16:02:55

man kanske skall fundera på varför man skriver blogg. är det för sin egen skull, eller för andras. gör det som känns bra för just dig.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela