Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Mer livstecken

Publicerad 2011-05-25 11:17:51 i I min värld

Mitt liv börjar ta en skön form och så även lägenheten, sakta men säkert börjar det bli ett hem. Köket ska budgetrenoveras och efter lite beslutsångest har vi nu äntligen kommit fram till hur vi vill ha det. Hur svårt kan det vara att välja kakel? Alltså på riktigt!?

Efter ett antal renoveringar genom åren (nedrivning av 4 lager tapet, bredspackling, nytt innertak osv osv...) har jag nu insett värdet av att ta in hjälp, tack gode gud för kunnigt folk! De är inte bara kunniga det går ju mycket fortare än om jag skulle ha gjort det själv. Time is money! Jag gillar iofs att pyssla och måla och om jag får säga det själv är jag ganska duktig på det men denna gången betalar jag mer än gärna för den hjälpen.

Jag menar, jag ska ju sitta på altanen och dricka rosé

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-05-29 14:13:20

Tycker jag att du gör rätt i. Det är ganska skönt att slippa också.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela