Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Härdsmälta

Publicerad 2010-10-11 23:48:36 i I min värld

Idag har varit en dålig dag. Gråten har under dagen sakteliga förflyttas från magen och upp i halsen för att nu välla över. Och det är väl ok antar jag. Det kanske är en eftersläng från i lördags. Jag pyttsade ut en portion tårar i helgen under ett mindre sammanbrott. Jag blev stressad och vek öronen bakåt, kände mig hotad och slog bakåt. Jag har bara väntat på att det ska komma. Situationen är nu under kontroll men den ligger och lurpassar och jag har fintat bort den hela dagen. Jag vet att det kommer att bli bra, jag behöver bara lite tid.

Bryt ihop eller bit ihop?
Bryt ihop om du frågar mig.

Kommentarer

Postat av: Fia

Publicerad 2010-10-12 21:27:41

Åh, jag får nästan ont i magen när jag läser det här!

Postat av: Hanna

Publicerad 2010-10-14 20:32:38

Usch! Kram

Postat av: Lina

Publicerad 2010-10-15 10:56:10

bryt ihop. kram

Postat av: Mytruth

Publicerad 2010-10-15 21:40:32

Japp gång på gång blir vi ju påminda att vi är bara och endast människor... Så vi måste få gråta ut, vi måste få slå botten, hur ska vi annars bli starkare ...?



PUSS

Postat av: Cosmic Moose

Publicerad 2010-10-16 13:49:07

Bryt ihop. Gå under för att få bort skiten.

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela