Jazzhoppan

Välkommen till min värld

4 riktigt viktiga

Publicerad 2010-11-03 21:18:14 i Listor

I brist på andra viktiga inlägg så får det bli det här.

4 TV-program jag ser på
Ser ju väldigt sällan på Tv men om jag måste välja några:

♦ Boardwalk Empire
♦ Hung
♦ Berg flyttar in
♦ Så mycket bättre

4 saker jag har gjort idag

♦ Haft elektriker hemma som har installerat min nya spis
♦ Legat i soffan under täcket och kollat på ett par avsnitt av mina favoritserier.
♦ Städat undan lite efter målning av min hall igår
♦ Pratat med banken.

4 saker som jag längtar efter

♦ Ledighet
♦ Mina vänner
♦ Att få dansa
♦ Min pappa

4 saker på önskelistan

♦ En ny lägenhet
♦ Mer tid
♦ En resa till NYC
♦ Mod

4 saker jag avskyr

♦ Oärllighet
♦ Energitjuvar
♦ Martyrer
♦ Svagt kaffe

4 favoritlåtar just nu

Everything to lose - Dido
Give it to me right - Melanie Fiona
Got to be real - Cheryl Lynn
Home - Sarah Dawn Finer

♥ Norpade listan från Lina

Kommentarer

Postat av: Fröet

Publicerad 2010-11-04 08:20:06

Ny lägenhet - ja tack!

Postat av: Annapanna

Publicerad 2010-11-04 10:27:52

Jag snor nog den oxå!! ;) Puss på nosen

Postat av: Hanna

Publicerad 2010-11-04 14:34:57

Nä, fy för oärlighet!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela