Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Listan

Publicerad 2010-12-29 21:55:36 i Listor

I väntan på att champagnen blir väl kyld tills i morgon kommer här en liten lista.

Årets

Skiva: Robyn  Body Talk
Låt: Nate James Set the tone
Duo: Jag & ♥
Film: The Hurtlocker
Socker: Kronrinsessbröllopet
Kvinna: Min vän B
Känsla: Förälskad
Man: Mitt ♥
Avsked: Min lägenhet
Nytillskott: Min lägenhet
Förkortning: Kr (kronor)
Bok: Äldst, yngst eller mittemellan av Elisabeth Schönbeck 
Fest: Gatufesten
Partytrick: Dricka Irish coffe när det är kallt ute
Plagg: Mysbyxan & tischan
Skummaste: Insnöad i Stockholm
TV-program: Så mycket bättre på TV4
Dans: Running man
Bar: Min egen
Resa: Mariefred
Bästa: Kärleken
Sämsta: Tråkiga jobb
Uttryck: Kan själv!!!
Ord: Återvunnen
Roligaste: Som alltid mina skrattattacker med min vän C



Tillägg:
Låt: "Från och med du" med Oskar Linnros
Bar: Judit & Bertil
Dans: Alexander Ekmans "40m under"

Kommentarer

Postat av: Cosmic Moose

Publicerad 2011-01-02 23:03:24

Jag säger "Kan själv!" ganska ofta faktiskt. :P

Härligt att du är förälskad! :) Hoppas du får ett superår

Postat av: Isa

Publicerad 2011-01-03 20:34:11

<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela