Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Sanningen

Publicerad 2009-09-16 13:47:08 i I min värld

Det kan ibland vara väldigt lätt att göra som alla andra, följa med strömmen, tänka att det är nog så här det ska vara. Ibland tror man på något så hårt att det till slut blir en vald sanning, man har helt enkelt glömt bort den riktiga anledningen, den verkliga sanningen. Ibland gör den valda sanningen ont, den riktiga sanningen gör sig påminnd och vissa beslut måste fattas som inte är lätta att varken komma fram till eller att ta. Att handla. Och då gör även den sanna sanningen ont.

Alla kan göra misstag. Ingen är felfri. Det enda vi kan göra är att följa sitt hjärta och göra det rätta. Så länge vi handlar med hjärtat så kan ingen säga att det är fel för ingen kan ifrågasätta känslor.


Jag sörjer över att just jag hamnade i din valda sanning. Jag handlade efter mitt eget hjärta och jag ångrar ingenting, du tog mitt hjärta och gjorde det större. Det jag ångrar är att jag inte såg sanningen tidigare, att du inte såg sanningen tidigare, den som gjorde att jag föll.


Det är modigt att vara sig själv.

Kommentarer

Postat av: Beyonce

Publicerad 2009-09-16 21:48:57

Ja vad är egentligen den äkta sanningen?

Postat av: Fröet

Publicerad 2009-09-17 12:25:58

det är det modigaste man gör...

Postat av: mytruth

Publicerad 2009-09-18 02:25:15

Allt börjar hos en själv...

Stay truth to yourself...



puss

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-09-23 14:24:01

Det är verkligen modigt! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela