Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Update

Publicerad 2009-05-20 09:26:52 i Dans

Jag har sett alla Bounce produktioner och ALLA har varit helt makalösa. Varje gång  jag har sett dem  undrar jag vad de ska hitta på nästa gång. De har hållit på i över tio år och varje, VARJE gång överträffar de sig själva!
Föreställningen Caution var helt fantastisk! De lyckades fånga mig direkt, vilket inte händer så ofta, och jag stod helt hänförd och drogs helt med.Jag blev oerhört berörd av ämnet. Rädsla.

Jag är dessutom helt förstummad över att de orkar studsa omkring med tanke på att en del av dem börja närma sig 40...

Kärlek på scenen.
Och i publiken.

Kommentarer

Postat av: Fia

Publicerad 2009-05-21 17:28:36

Jag ska titta på Bounce den 30 maj. Jag ser verkligen fram emot det.

Postat av: Lina

Publicerad 2009-05-21 17:49:38

har bara sett dem en gång....vill se fler

Postat av: Jazzhoppan

Publicerad 2009-05-21 20:25:33

Fia: Du kommer inte att bli besviken!

Lina: Jag tror att de spelar ett par gånger till under maj, passa på!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-05-24 17:21:18

Åh, vill oxå se den. Jag har oxå sett alla.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela