Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Åter

Publicerad 2009-06-18 13:07:03 i Resor

Tillbaka till verkligheten efter två veckors semester.

Semestern bestod av:

♥ Sol (33-34 grader i skuggan)
♥ Svett
♥ Solkräm (gick väl åt en sisådär 6-7 tuber...)
♥ Parasollhäng
♥ Världsrekord i fräknar
♥ Badande i turkost vatten
♥ Sand mellan tårna
♥ Salt i ögonen
♥ God mat
♥ Fina vänner
♥ Asgarv till tårarna rinner och mascaran rinner längs hakan.
♥ Låg humor (väldigt låg...)


Ja jag kan väl säga att jag hade det bra. Oförskämt bra. Den bästa semestern på mycket länge.
Jag njöt av varje sekund och jag har fyllt på med energi för ett bra tag.

       

   

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer

Postat av: Annapanna

Publicerad 2009-06-18 17:23:27

Vilka häääärliga bilder!!! Den sista är grym!!! LOVES IT!!!!! =D Tack tjejjen och tack desamma, Må solen lysa på ditt ansikte!! Kram

Postat av: Ida

Publicerad 2009-06-18 21:16:20

Det både låter och ser underbart ut=)

Postat av: Beyonce

Publicerad 2009-06-18 23:24:27

Nice. Hoppas du får en fin midsommar.

Postat av: Pjoltas

Publicerad 2009-06-20 16:35:49

Jag är inte avundsjuk....nä...

inte.

.....inte alls...nä!

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-06-23 17:36:31

Jag vill också ha turkost vatten. Ser underbart ut!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela