Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Sköna dagar

Publicerad 2009-07-15 16:07:53 i Sköna dagar

Även om Britneys konsert var liten av en besvikelse så lyser solen, i dubbel bemärkelse.
Med en bra bok, pulverkaffe och en solstol på balkongen kan det inte vara bättre. Trots att jag från och med i morgon låser in mig på ett kontor i fyra veckor framöver.
Sen är det semester igen. Då väntar en vecka som jag ännu inte vet vad den kommer att innehålla...

Livet är rätt bra ändå.


Läs även andra bloggares åsikter om ,

Kommentarer

Postat av: Beyonce

Publicerad 2009-07-15 22:14:44

Önskar att jag oxå hade mer semester. Ska nog söka en vecka till.

Postat av: rosenblom

Publicerad 2009-07-16 09:55:17

Rätt bra bara? Äh. Kom igen. Du är ju mest visade klippet på youtube! ;-) Bara det kan du väl låta höja nivån ett par veckor åtminstone...?

Postat av: Jazzhoppan

Publicerad 2009-07-16 10:13:07

Beyonce: Gört!

Rosenblom: Ok, ska se vad jag kan göra! ;-)

Postat av: Fia

Publicerad 2009-07-16 20:18:27

Synd att Brittan tydligen inte gjorde sitt allra bästa. Jag önskar att det ska gå bra för henne igen, för det är något rörande över henne. Hon verkar så gullig mitt i den hårdexploaterade världen.

Postat av: Annapanna

Publicerad 2009-07-17 09:25:57

Inte pulver kaffe gumman!! =P

Postat av: Jazzhoppan

Publicerad 2009-07-17 09:35:44

Fia: Mina modersinstinkter väcks när jag ser henne, vill bara krama henne och ta hand om henne. Hon kan inte ha det lätt...



Anna: Näää jag veeeeet ;-) Men det är en liten grej som hänger kvar sen semestern.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela