Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Morr

Publicerad 2009-07-23 13:18:22 i Betraktelser

I flera dagar har jag känt mig irriterad och låg. Fräser och spottar.
Jo visst tänkte jag, det snurrar mycket i mitt huvud ibland, grubblar och funderar. Det vet jag ju vad det beror på och jag vet hur jag ska göra för att lösa det. Helt enkelt sluta älta. Inte så lätt som man skulle kunna tro men jag har mina knep.

Men de senaste dagarna har känts annorlunda.
Sen kom jag på det.

PMS.

Så enkelt var det. Har aldrig haft några problem med det innan, tills nu, eller i allafall aldrig reflekterat över det. Inget som har påverkat varken mig eller min omgivning. Men eftersom min kropp numera sedan några år tillbaka är helt fri från tillsatta hormoner så är det väl också att kroppen går tillbaka till ett slags normalläge. Så även med pms-besvär.
Hade även glömt hur j**la ont det gör.

Tack för det. 
Verkligen.

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer

Postat av: Cosmic Moose

Publicerad 2009-07-23 18:56:19

Det är helt sjukt hur ont det kan göra...men vad som är ännu sjukare är hur lätt man glömmer hur MISERABLET det är.

Postat av: Annapanna

Publicerad 2009-07-23 22:50:33

PMS är aldrig kul!! Jag förtränger den varje gång!!! Fast du har ju varit snäll..mot mig iallafall...eller så sitter du och fräser bakom msn!! HAHAHAHA!!

Postat av: Doc

Publicerad 2009-07-24 09:20:37

Mens.... min dotter kallar det för "indianer i vassen". Hahaha.

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-07-24 11:35:27

Ett jävla ont skit!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela