Jazzhoppan

Välkommen till min värld

En sommar i stan

Publicerad 2009-07-20 14:26:13 i Betraktelser

Nackdelar

♦ Inlåst på ett kontor hela dagarna...
♦ Har ingen aning om vad det är för väder ute och missar förmodligen alla solchanser...
♦ Kan inte umgås med mina vänner på min fritid för de har semester och är bortresta...
♦ Har det mesta av min semester avklarad...


Fördelar

♦ Det är väldigt lite folk på tunnelbanan...
♦ Tjänar pengar, jobbar ju hela dagarna så jag kan heller inte göra av med några...
♦ Slipper bli blöt när det regnar...
♦ Har semester att se framemot...


Minus plus minus blir plus va??



Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer

Postat av: Beyonce

Publicerad 2009-07-20 19:36:05

Bra fördelar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela