Jazzhoppan

Välkommen till min värld

En högre division

Publicerad 2009-07-24 08:31:01 i I min värld

Empati är en egenskap som jag uppskattar hos mina medmänniskor. Att visa att man bryr sig och finns där även när det är svårt. Att helt kunna sätta sig in i en persons upplevelse eller känsla kan vara svårt men själv uppskattar jag när personen säger; Ring om du vill prata...

Fröken S, du gjorde mitt hjärta lite blödigare men också lite större. Att få höra om din resa, både den yttre som den inre, gav mig återigen perspektiv på vad delar av livet verkligen handlar om. Jag hoppas att du kan bli, genom dina erfarenheter, en ännu större och bättre människa än vad du redan är.

Du vet var jag finns.

Kommentarer

Postat av: Mytruth

Publicerad 2009-07-24 12:01:49

Tack fina!

Detsamma...u know it right?

Puss

Postat av: Mytruth

Publicerad 2009-07-24 13:48:22

Måste också säga att det är just denna låt som har fått mig att klara mig igenom allt sedan förra året fram tills nu... Amazing...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela