Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Utmanad

Publicerad 2009-01-19 10:32:07 i Listor

Jag är tydligen utmanad av Fröet.

Och jag är inte den som är den, så here it goes.


4 favoritprogram på tv

Tittar väldigt lite på TV, levde utan under hela hösten men men


  • SYTYCD. Funkar alltid
  • Nyheterna TV4
  • Criminal Minds
  • ........ 

4 saker jag gjorde i går


  • Jobbade
  • Åkte tåg
  • Lyssande på Magnus å Brasse. Oslagbara!!
  • Träffade en kär vän 

4 saker jag ser fram emot


  • Träffa mina vänner denna vecka
  • Dans på torsdag
  • Festen på lördag
  • Pirret i magen

4 av mina favoritrestauranger


  • Sushin på Medis
  • Jimmys Steakhouse
  • Vietnamesiskt lunch hak på söder
  • LoScudetto

4 saker på min önskelista


  • Resa till Maldiverna
  • Resa till USA, kanske en tioårs jubileumsresa??
  • Att min bästa väns mamma blir frisk
  • Att 2009 blir ett bra år!

4 människor jag utmanar


Snysmumriken, Två barn och en hund, Isa, Beyonce

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2009-01-20 11:06:43

pirr i magen låter super;)

Postat av: liv

Publicerad 2009-01-21 13:43:35

kul! jag ska svara asap! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela