Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Best of 2008

Publicerad 2009-01-07 13:40:42 i Listor

Eftersom min egen personliga årskrönika var galet tragisk att läsa så kände jag att var tvungen att lätta upp stämningen lite.
Som sagt allt var inte bajs under 2008.

Årets:
Skiva: Pink "Funhouse" . BTW, galet sexig kvinna!
Duo: Robyn & Kleerup, Robyn & Snoop, Berg & Gynning
Film: SATC
Socker: Se ovan
Kvinna: Jag själv! Jag är så j**la bra!
Man: Pappa
Avsked: Kärleken...
Nytillskott: Min vän C och kärleken
Förkortning: OMG
Blogg: Måste ge Fröet lite cred här, hennes blogg får mig alltid att le!
Bok: Elizabeth Gilberts "Lyckan, kärleken och meningen med livet" Ganska banal bok men gud så bra!
Fest: Julfesten på förra jobbet...
Partytrick: Att smita från en fest när ingen ser...
Plagg: Klänningen
Skummaste: Oväntade besök
TV-program: Eftersom jag inte har haft någon tv på hela hösten så finns det inte så mkt att kommentera men SYTYCD är alltid bäst!
Dans: Mari Carrascos "Burr"
Bar: Imperiet
Resa: Teneriffa
Bästa: Roliga och underbara sms
Sämsta: Papper från Skattemyndigheten...
Uttryck: "Great minds think alike"
Citat:  "jag ska fronta dig idag tänkte jag..."
Roligaste: Att när man tror att livet inte kan bli sämre så vänder det och blir helt underbart!

Tack Isa för listan, massor av kärlek till dig.

Läs även andra bloggares åsikter om ,

Kommentarer

Postat av: Beyonce

Publicerad 2009-01-07 22:18:33

Ja det fanns mycket bra 2008....

Postat av: isa

Publicerad 2009-01-07 23:32:48

omg, loove the årskrönika! Jag blir nyfiken (och kanske avis..?) på maris koreografi.. Massor massor av kärlek, hoppas jag ser dig igen på streetstar, det vore så härligt.

Postat av: Jazzhoppan

Publicerad 2009-01-08 10:00:42

Beyonce: Ja när jag tänkte efter så fanns det faktiskt det :-)

Isa: Hoppas att du får se den, grym!Streetstar baby, it's a date! ;-)

Postat av: Lina

Publicerad 2009-01-09 08:30:00

åhh..vad glad jag blir:) jag får någon att le....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela