Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Minnen från förr

Publicerad 2008-09-17 11:48:21 i I min värld

I veckan klev det in en bekantskap från förr i mitt liv.

En väldigt välbekant ansikte men som har blivit några år äldre sedan sist vi sågs. Under det korta mötet spelades det upp minnen från förr, många väldigt bra och roliga. Vi konstaterade att livet har rullat på för oss båda men i hjärtat så har alltid omtanken för varandra funnits där.

Vissa personer som kommer in i mitt liv kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta.
Och mitt hjärta är stort så det finns plats.

Ett kärt återseende som berikade mitt liv helt enkelt.



Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2008-09-17 17:44:05

det är härligt med sådana möten:)

Postat av: Jazzhoppan

Publicerad 2008-09-17 18:11:27

Liten Frö: Ja-a!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela