Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Söndag

Publicerad 2008-09-07 14:53:06 i I min värld

Söndag.
Dagen då söndagsångesten brukar krypa fram.

Jag åtgärdade det genom att ta fram min Må bra-plan.
Jag bockade av en sak från listan men den finns kvar som en stående punkt så att jag kan återkomma till den.

Jag har också vidgat mina vyer idag, gick på upptäcksfärd och såg möjligheterna som finns där ute. Det känns bra.
Vid sidan om må bra-plan finns också en Katastrofplan, en slags plan B om skiten hamnar i fläkten.
Jag hoppas att jag aldrig behöver plocka fram den men nu är den upprättad, ut i fall att.



Läs även andra bloggares åsikter om

Kommentarer

Postat av: Beyonce

Publicerad 2008-09-08 11:24:16

Bra med alla planer, skönt med en plan b även om den aldrig kommer till användning.

Postat av: Fia

Publicerad 2008-09-08 21:35:56

Det är bra att vara redo om allt brakar, men det känns ju skönt att du fluktar lite på möjligheterna där ute.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela