Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Kontakter

Publicerad 2008-09-18 12:56:45 i Listor

I brist på blogginlägg får det bli en såndär rolig lista ni vet...

Hittade denna utmaning hos Lilla Nisse och den blev inte så spännande som jag trodde att den skulle bli...


Ta fram mobilen och kolla din kontaktlista...


Har du pussat nummer 2?
Nej det skulle vara väldigt olämpligt!


Vad har du för relation med nummer 20?
Min kära kusin C! Vi hookade upp för ett par månader sen efter typ 15 år och nu kan vi inte vara utan varandra!


När ska du träffa nummer 30?
Min kompis E. Vi brukade träffas ganska ofta förut men nu var det ett tag sedan och det kommer förmodligen dröja lite till...


Är nummer 18 söt?
Ja det är hon väl...


Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Min vän A. Glad, hon är alltid är glad!


Gillar du nummer 14?
Ja det gör jag. En fd arbetskollega


Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Min halvsyster, typ för en månad sedan.


När ska du träffa nummer 26 nästa gång?
Min kära vän D som jag hoppas få träffa snart!

Är du nära vän med nummer 23?
Nope inte alls. En musikproducent vars bror är en stor svensk artist. Vet inte varför jag ens har kvar hans nummer...


Har du gått på bio med nummer 4?
Nix pix. Men en massa dansföreställningar har vi sett ihop.


Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Nej men jag skulle kunna gå till... En lokal i stan.


Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Om joddling, noter och Rapshody in Rock...


Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Oh ja!


Vad har du och nummer 24 för relation?
En trogen, lojal och långvarig relation.


Vad skulle du vilja göra med nummer 25?
Dricka vin och snacka skit.


Vad är det bästa med nummer 9?
Har en fantatsiskt röst! Hallejua!


Brukar du och nummer 16 träffas?
Ibland, det är min bank.




Och som ni märkte så var den inte speciellt rolig.
Och jag utmanar... INGEN.




Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela