Jazzhoppan

Välkommen till min värld

För precis

Publicerad 2008-11-05 09:43:12 i Resor

ett år sedan satt jag och min familj på en skranglig buss upp genom bergen i Marocko.
Vi var på väg till Marrakech. En stad som är något alldeles speciellt, med vackra minareter, riyjads och en doft med blandning av kryddor, sött te och avgaser.

Det var en fantastisk dag och en fantastisk resa.

Grattis L på din dag, hoppas att även denna födelsedag blir bra, även om jag tror att den inte slår förra årets...



Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2008-11-05 14:56:59

Nej, det blir nog svårt! Det var en lång men riktigt bra dag. Varm också. Marocko!

Postat av: Fia

Publicerad 2008-11-05 21:36:26

Årsdagar kan vara fyllda av glädje eller smärta. Jobbigt när det är smärtsamma minnen.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela