Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Det är det jag alltid har sagt

Publicerad 2008-11-07 22:49:58 i Betraktelser

En bra tjej reder sig själv


Idag har jag;


  • rensat avloppen i badrummet. Det är inte gjort i den här lägenheten på nästan 4 år... Ja ni kan ju tänka er... ÄCKLIGT!
  • justerat en sned duschvägg.
  • smörjt badrumsdörren.
  • borrat och skruvat upp en hylla.
  • lagat min stereo. Det var glappt i en av högtalarna.
  • skruvat åt mina sängben. Ett under att sängen inte har brakat ihop med tanke på hur lösa de satt!

Förresten, varför är det så speciellt när tjejer klarar sig själva?

Och varför måste jag ens skriva det är inlägget som om det vore något speciellt?

Det är väl klart att man klarar sig själv, tjej eller kille.

Gud vad tänkte jag på egentligen...




Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer

Postat av: Beyonce

Publicerad 2008-11-08 20:42:28

Bra att få gjort sådant som man gärna skjuter upp. Jag har oxå lite att fixa, ska snart...

Postat av: Li

Publicerad 2008-11-08 21:54:06

Oavsett kön så är det riktigt, riktigt skönt att få en massa saker gjort!

Postat av: Isa

Publicerad 2008-11-09 18:24:18

Jag har känt exakt samma sak när man har en sån fixardag. Att det är en sån jävla grej egentligen.



Men har din man en dag i månade där han lägger ansiktsmask och filar naglar o läser cosmo?

Postat av: Fia

Publicerad 2008-11-09 18:36:54

Vad skönt att få en massa gjort! Snyggt jobbat! Vem som helst som har lyckats vara så effektiv och fått så mycket gjort skulle ha känt sig nöjd och skrivit om det, oavsett kön.

Postat av: Lina

Publicerad 2008-11-10 08:41:28

usch, nu kom jag på en massa saker som jag borde göra.

Postat av: Hanna

Publicerad 2008-11-10 15:04:19

Det är skönt när det flyter på bara man tar tag i det. Jag blir bara förbannad när jag faktiskt inte kan. När något inte går att lösa och jag måste be om hjälp. Förbannande!

Postat av: Cosmic Moose

Publicerad 2008-11-10 19:31:29

Det handlar inte om att du, som tjej, klarar dig själv. Du skrev inlägget för att du var stolt över att du åstakommit så mycket på en dag.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela