Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Bara några dagar kvar...

Publicerad 2008-11-18 13:53:55 i Å så lite jobb

Sen är ännu en epok över. Det här jobbet har varit ett slags mellanspel som har varit både roligt och spännade.
IT och telecombranschen är ju inte riktigt min pryl men jag har lärt mig massor och fått en hel hög med nya vänner. Vänner som har fått uppleva den värsta tiden i mitt liv och som har backat upp mig när det har varit som jävligast.
Kärlek åt dem!

Men nu är det dags att gå vidare. Mitt nya jobb är egentligen inget nytt, jag återtar min riktiga plats, som kulturarbetare. Äntligen.



Läs även andra bloggares åsikter om

Kommentarer

Postat av: rosenblom

Publicerad 2008-11-18 22:28:54

Åhå... Kulturarbetare... Inget annat låter så mycket "näsan i vädret". Inte illa från "the botten"... ;-)

Postat av: Jazzhoppan

Publicerad 2008-11-19 08:53:40

Rosenblom: Fint ska det va :-) The only way is up

Postat av: Hanna

Publicerad 2008-11-19 20:48:10

Grattis! Det är din rättmätiga plats!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela