Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Sköna helgen

Publicerad 2008-05-12 10:28:05 i Sköna dagar

Den fantastiska helgen kan egentligen sammanfattas så här:


♥ Frukost på altanen

♥ Solkräm Spf 20

♥ Kaffe på altanen

♥ Kramas och pussas med Mannen

♥ Korsord

♥ Fixa lilla båten

♥ Lunch på altanen

♥ Solkräm Spf 20

♥ Korsord

♥ Glass i Grisselhamn

♥ Kramas och pussas med Mannen ännu mera

♥ Grilla på altanen

♥ Dricka öl på altanen



Sa jag att vi satt på altanen nästan hela helgen?



Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer

Postat av: Panni

Publicerad 2008-05-12 11:33:24

Najjjjjzzz :) Altanen is the shizzle... hihi...

Postat av: a

Publicerad 2008-05-12 20:48:49

åh, härligt, jag har ingen altan... får flytta från Sthlm tror jag, sett många fiiiiiiin städer och hus på turnén... kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela