Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Fortfarande tröttsamt

Publicerad 2008-03-16 22:07:08 i Betraktelser

Med anledning av mitt förra inlägg vill jag bara tillägga några saker.
Det jag ogillar är själva hypen som skapats genom alla modebloggar som ploppar upp lite överallt. De som känner mig vet att jag verkligen ogillar upphypade saker. Jag har inget emot mode och är i allra högsta grad själv väldigt intresserad av mode, kläder och design. Tro det eller ej.
Jag tar gladeligen mot tips på coola butiker och schyssta kläder men för att jag ska återkomma till en blogg måste där finnas något annat som tilltalar mig. Sedan kan det ju vara så att jag inte har så mycket gemensamt med en tjej som går andra året på gymnasiet...

Så till alla er vars bloggar som jag återkommer till och som ibland presenterar snygga skor, kläder eller outfits, jag kommer att återkomma till er i allafall. Ni ger mig något annat. På riktigt.


Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer

Postat av: David

Publicerad 2008-03-18 04:43:38

Hittade den här, kan det stämma?

http://www.aktuellt.nu/2008/03/18/blondinbella-far-konkurrens

/david

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela