Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Brist

Publicerad 2008-06-12 10:31:16 i Dagens...

I brist på fantasi blir det en dagens...


Befinner mig: På jobbet..

Gör: Jobbar (vad det nu innebär... ) och försöker göra lite uppgifter från min Photoshopkurs, samtidigt. Det går sådär...

Ska göra: Inget speciellt, förmodligen dyka ner i Photoshop ikväll

Borde: Eller rättare sagt vill, träna men hinner inte idag. Får nöja mig med igår...

Väder: Soligt men kallt! Hade behövt vantar när jag cyklade hemifrån.

Humör: Ganska glad och tillfreds just nu.

Klädsel: Skjorta. Och jeans för första gången på länge, som sagt det var ju kallt ute idag.

Msn: Hinner inte MSNa riktigt. Verkar som om en del har övergett MSN för FB. Varför då?



Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer

Postat av: Panni

Publicerad 2008-06-13 11:24:54

Jag vet..har totalt lagt ner MSN och då ska sägas att jag var en riktig msn junkie !! Men facebooks "msn" är ju förövrigt heelt värdooo..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela