Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Den stora resan

Publicerad 2008-07-25 12:54:51 i I min värld

Så börjar den, den stora resan.
Min egen resa, inåt och bortåt. Jag hoppas att jag hittar det jag söker.
En del säger att målet är inget, vägen är allt.

Men i mitt fall är målet stort. Jag vet vad jag vill, jag ska bara komma fram till det. Hitta andra vägar, bättre vägar.

Om du vill läsa något bra i sommar, läs Agneta Sjödins (jo just det, den Agneta Sjödin)
En kvinnas resa

En mycket bra och tänkvärd bok om att hitta rätt och framåt. I boken skriver hon att det förflutna inte får skapa framtiden.

Med de orden börjar jag min resa.


Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer

Postat av: liv

Publicerad 2008-07-27 18:38:44

tack för påminnelsen om den boken, den verkar mycket ljus och bra. kramar om

Postat av: Hanna

Publicerad 2008-07-28 20:11:32

Det låter ju bra. Och stort framför allt. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela