Jazzhoppan

Välkommen till min värld

There's no bizznizz like showbizznizz

Publicerad 2008-01-16 23:52:42 i Musik

Jag är precis hemkommen från en kulturupplevelse, visserligen en upplevelse som jag kunde har varit utan. Förstår inte varför jag skulle tvinga mig själv att se den... igen... Men vad gör man inte för att hålla koll på branschen, showbiz-hora som jag är.
Rivierans guldgossar fick mig inte att hoppa i stolen. Visserligen är Tommy Körberg en guldgosse med sammet i strupen men ni som inte har sett musikalen på Cirkus... ni har inte missat nåt.

Gå och se Bounce eller Cullberg i stället på Dansens Hus.




Andra bloggar om , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela