Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Tagen på sängen

Publicerad 2008-01-18 08:49:56 i I min värld

Jag hör ljud, ett svagt plingande ljud och sedan röster. Aaaaaaaah! Någon är inne i lägenheten!
Försöker väcka M men va.. han är inte där!
Efter en liten stund kommer minnet tillbaka; just det, det var idag som hantverkarna från föreningen skulle komma. En mindre panik sprider sig; M står i duschen och jag har inga kläder på mig...

Hos oss funkar det så att man droppar sin nyckel i en box om det är så att hantverkare eller vaktmästaren måste ha tillträde till lägenheten när man inte är hemma. Och så är det ju oftast på dagarna. På informationslappen som vi fick stod det att de skulle komma någonstans mellan 8-16. Yeah right!!! Det betyder ju precis när som helst! Och idag betydde det... 07.37!!!

Så nu är jag uppe och paniken har nästan lagt sig.
Jaha.
Vad ska jag göra nu då?

Gå och träna.
Japp så får det bli.



Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela