Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Fa-an

Publicerad 2008-01-17 11:33:49 i Dagens...

Din satan ... satan ... du din satans helvetes jävla skit!
Din jävla skit; Bondlurk, läbbiga skurk, ynkliga parasit!
Pottsork, snuskiga stork, din ruttna rot, din fulla kork!
Avskum, spattig och krum, du är så jävla dum!
Din usla gam, din slemmige torsk, förnicklade pappskalle, skunk, förbanne mig, lägg ägg, slibbiga drägg skitstövel och bandit!
Slashas, ditt vidriga as, piss och pest och senapsgas!!
Sopprot, helidiot, fan vad du bär dig åt!
Din sabla bock, ditt feta arsel, våga dig aldrig mer hit!
Attans skitstropp, hörru din saaaa, saaaatan, helvete,helvete, helvete, helvete, helvete, helvetes jävla skit!



Andra bloggar om ,

Kommentarer

Postat av: liv

Publicerad 2008-01-17 12:46:17

nu snackar vi pedagogik på hög nivå. :D älskar svordomsvisan. den är skön att använda när allt känns skit.

Postat av: Isa

Publicerad 2008-01-17 17:29:40

underbart!

Postat av: Hanna

Publicerad 2008-01-17 20:12:27

Där har vi texten. Så oense vi har varit om hur den går.

Postat av: Jazzhoppan

Publicerad 2008-01-17 23:31:47

Liv: Just nu ett mantra för mig. Känns bättre så...
Isa: Visst är den!
Hanna: Trodde att du kunde denna utantill ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela