Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Dagens plus

Publicerad 2008-01-22 15:18:44 i Dans

Fördelen med att vara arbetslös (kanske den enda) är att jag kan träna varje dag, vad som helst och när som helst.
Idag dansaerobics, i morgon yoga och på torsdag pump.
Instruktören idag var nog den mest energiska jag har träffat, fast så där skönt energisk. Hon bjöd på sig själv och såg ut att ha otroligt roligt själv. Jag gick där ifrån betydligt gladare och bekymmersfri.

Nu är det dags att prestera något konstnärligt, pedagogiskt, inspireande och utvecklande inför i morgon.
I morgon väntar ett femtiotal elever på nytt spännade material.
Ska se vad jag kan göra åt den saken.


Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer

Postat av: rosenblom

Publicerad 2008-01-23 14:05:13

Ja, det är nog den enda. Men också en förbannat stor fördel.

Postat av: Hanna

Publicerad 2008-01-23 17:45:26

Det är grymt att kunna träna på dagtid. Vad ska de små pupillerna få lära sig för spännande då`?

Postat av: Jazzhoppan

Publicerad 2008-01-23 23:03:00

Rosen: Japp, jag kommer bli grymt vältränad ;-)
Hanna: Brysselsteget tror det blev... ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela