Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Ansiktsboken

Publicerad 2008-01-18 14:57:25 i Betraktelser

Efter en månad tycker jag att Facebook har blivit lite tråkigt. Det är kul i början men nu... Alla som jag känner eller är bekanta med har antingen addat mig eller så har jag addat dem.
Men allvarligt talat, , vem f-n bryr sig om vad andra gör???

Visst kan Facebook vara en kul grej att hålla på med men samtidigt tycker jag nog att det har blivit nästan som de här "Kompisböckerna" man hade i skolan. För visst sjutton är det en tävlan om vem som har mest addat mest vänner.....Vem har egentligen i verkliga livet typ 181 vänner???
Felst applikationer vinner eller?

Nä hörni, om ett tag så tar jag bort mitt konto.
Det kommer säkert något nytt som man kan hoppa på...


Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer

Postat av: Dee

Publicerad 2008-01-19 09:52:03

Jag håller med! I början var det kul men nu blir man bara irriterad. Det är kul att se vänners foton men det här skiten med alla grejer man ska göra. Ooorka! ;)

Postat av: liv

Publicerad 2008-01-20 18:17:25

håller med, jag tycker också det är tråkigt. något annat kommer säkerligen, egona är svårmättade nuförtiden ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela