Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Andningshål

Publicerad 2008-01-15 13:40:00 i Musik

Som i ett steg i rätt riktning har jag bestämt mig att berika mitt liv med mera kultur. Roliga, lättsamma upplevelser som gör livet lite lättare.

Jag började året med en dansföreställning på Dansens Hus, Gökboet av Bounce. Jag gick därifrån med ett leende på läpparna, igen. Jag hade sett den förut men den är definitivt värd att se igen. En fantastisk föreställning!
Denna vecka blir det en tur till Cirkus och Guldgossarna, den också igen, och nästa vecka ska jag dansa i regnet på Oscarsteatern.

Jag är lite sugen att se något på Stadsteatern, nån som har något att rekommendera?

Mera kultur åt folket.


Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2008-01-15 19:11:35

Pippi kanske. Jag funderade på att se Bounce igen, den är ju så grym. Det är nästan två år sen sist så det kanske vore något. Mer kultur, och framför allt mer dans!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela