Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Söndag

Publicerad 2008-02-24 12:07:14 i Sköna dagar

Jag hade hoppats på sol idag också, den försvann men det gör inget. Det kommer att bli en bra dag idag i allafall. Det blir en promenad i Hagaparken idag också.

Jag har precis ätit en kanonfrukost, ja eller kanske snarare brunch med tanke på tiden. Jag lyxade till det med flingor (brukar annars äta axas musli med dinkel), juice, äggröra och så gjorde jag världens godaste smoothie!
Hallon, blåbär, yogurt med vanlij, lite honung och lite krossat linfrö. Otroligt god!

Det kommer definitivt bli en bra dag.
Idag kommer min älskade hem. Trodde inte man kunde sakna någon som bara har varit borta i fem dagar.

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2008-02-24 12:25:50

Vaniljpannkakor och kaffe kändes ocks som en ganska lyxig frukost. Det var vad jag fick. En bra start =)

Postat av: Jazzhoppan

Publicerad 2008-02-24 13:00:45

ÅÅ vaniljpannkakor låter otroligt gott! Det vill jag smaka ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela