Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Kärlek

Publicerad 2008-02-14 10:30:02 i Dagens...

Alla hjärtans dag.

Den ska tydligen firas tycker i allafall butikerna. De vill gärna sälja på mig hjärtan, gosenallar och rosor.
Konstigt.

Alla har vi ett hjärta så för mig är alla dagar alla hjärtans dag.

Tänk på ditt hjärta, du har bara ett. Och ett liv.
Så ge lite kärlek idag till dina nära och kära. Vänner och bekanta. Kollegor och grannar.

Kärlek till er alla!



Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2008-02-14 13:18:01

Jag tänker på mitt hjärta. Det ska hålla länge. Kärlek!

Postat av: Lina

Publicerad 2008-02-14 15:39:07

och kärlek dig med;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela