Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Kaatjiing

Publicerad 2008-02-19 12:00:29 i Scheisse

Ett återkommande tema i mitt liv just nu.

A-kassan.

Detta fantastiska ställe.
Kan ni tänka er, om ett par dagar kommer min första utbetalning.
För att förstå hur de räknar ut ersättning måste man nog vara raketforskare. Jag fattade ingenting av min utbetalningsplan. Procentsatser, karensdagar i en salig blandning.

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra med alla pengar som kommer. Hela 1700 kronor, det räcker ju nästan till hyran...
Toppen.


Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2008-02-19 13:58:23

Det räcker ju till en rejäl bläcka. Och nudlar i två veckor.

Postat av: Dee

Publicerad 2008-02-19 16:49:02

A-kassan är det nog ingen som förstår sig på, inte ens dom själva ibland tror jag. Suger gör dom i alla fall.

Postat av: liv

Publicerad 2008-02-19 21:09:22

jag förstår dig. eller förstår att du inte förstår, för jag förstår inte heller.

Postat av: Jazzhoppan

Publicerad 2008-02-19 23:40:01

Hanna: Ja det verkar vara det enda rätta. Dränka sina sorger...
Dee: Suger är ordet!
Liv: Tror inte att någon förstår... suck.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela