Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Att göra

Publicerad 2008-02-28 14:08:38 i Betraktelser

Min att göra-lista följer efter mig hela tiden. Överallt. Den påminner mig ständigt om saker som jag måste, borde eller skulle vilja göra. Punkt efter punkt att lagts till och listan har blivit väldigt lång. Det har varit svårt att bocka av något från den. Den största anledningen har varit bristande motivation. Avsaknad av lust.

Idag har en av punkterna strukits från listan och jag känner mig mycket bättre till mods. 
Jag har också bestämt mig att all denna väntan får nu vara över. Jag orkar inte mera. Nu är det slut och jag vill gå vidare. Gå vidare och tänka om. Tänka bättre och nytt.
Äntligen.


Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer

Postat av: erika

Publicerad 2008-02-28 14:10:01

det känns alltid skönt när man är klar med något

Postat av: Hanna

Publicerad 2008-02-28 21:18:02

Tjuren vid hornen och bocka av. Det känns skönt sen.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela