Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Tidsfördriv

Publicerad 2008-12-02 10:29:32 i Resor

5 timmar på Madrids flygplats kan spenderas så här :

♥ Kolla gaten (nähä den har fortfarande inte angetts...)
♥ Kolla in taxfreen
♥ Äta mat
♥ Läsa
♥ Lyssna på musik
♥ Kolla gaten igen (fortfarande inget..)
♥ Läsa
♥ Lyssna på musik
♥ Ringa en vän
♥ Sova
♥ Gå till baren ( ja jag var uttråkad...)
♥ Sova
♥ Kolla gaten (Men va fa-an...)
♥ Köpa det där i taxfreen som jag hade kollat in tidigare
♥ Läsa
♥ Kolla mailen
♥ Lyssna på musik ( MÅSTE göra nya spellistor...)
♥ Kolla gaten (Äntligen!)

Skitkul.
Verkligen.


                    

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer

Postat av: Cosmic Moose

Publicerad 2008-12-02 20:06:22

Är du en sån som läser och lyssnar på musik samtidigt? Jag kan aldrig göra det. Det är som att jogga och äta samtidigt.

Postat av: Jazzhoppan

Publicerad 2008-12-02 20:23:53

Cosmic: Nä det gör jag inte, det funkar inte för mig heller.

Postat av: Beyonce

Publicerad 2008-12-03 10:53:58

Det brukar vara kul att spana på folk på flygplatser, det brukar ju finnas ganska mångaa att titta på.

Postat av: Jazzhoppan

Publicerad 2008-12-03 11:02:25

Beyonce: Jo tack! Ett spansk volleybollsherrlag klev på planet... Eyecandy!

Postat av: Fröet

Publicerad 2008-12-04 10:17:56

åhh..flygplats. Min bästa vän...hmm..eller arbetskompis...

Postat av: Cosmic Moose

Publicerad 2008-12-16 18:50:18

Usch, mellanlandningar är som accepterade fängelser. Man måste i princip vara kvar på flygplatsen under den tid man har fått. Inga undantag. Och det finns spärrar och säkerhetsvakter vid ut och inngångarna!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela