Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Pojkarna som blev män

Publicerad 2008-04-15 21:49:39 i Musik

Hovet i Stockholm.

Tusentals skrikande småtjejer (japp de är fortfarande små och jag kände mig som en gammal tant... ) som bara väntade på att Nick Carter och grabbarna skulle visa sig på scenen. Väntan blev lång och dessutom var man tvungen att lyssna på ett förband, EMD (Erik, Mattias & Danny) som visserligen sjöng bra men de hade bara ett fel. Ett stort fel.
De var inte Backstreet Boys...

Och så kom de. Grabbarna som nu hade blivit 30+ och mer mogna. Och erhört proffsiga.
Scenshowen var inte den snyggaste jag sett, ledsen boysen men ingen slår Justin...
Men har man så många hits som de har blir det världsklass i allafall och dessutom är den senaste skivan den bästa av dem alla. Den enda gången som jag tappade intresset och börja titta på folket runt omkring mig var under deras soloframträdande, men det hämtade de hem ganska snart.

Jag och min vän L gick därifrån, lite lyckligare, lite mer euforiska och vi var väldigt glada över att ha fått se världens största pojkband genom tiderna.


Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2008-04-15 21:57:31

Vad kul att det var bra. Hits har de ju så det räcker...

Postat av: liv

Publicerad 2008-04-16 09:27:22

wee, vad roligt det lät! du har inga pics från konsterten? plis? :P

Postat av: Jazzhoppan

Publicerad 2008-04-16 14:48:40

Hanna: Japp
Liv: Tyvärr var inte kameran med av någon konstig anledning :-(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela