Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Hemkörning?

Publicerad 2008-04-17 09:14:25 i Betraktelser

Hemma på våran gata finns ett sushiställe som förmodligen gör Vasastans godaste sushi.
Det är två japanska män som driver restaurangen och de är alltid supertrevliga och ler ända i in i öronen.
Härom dagen mötte jag en av männen när jag var på väg hem. Han kom springande med två påsar med mat från sin egen restaurang och han höll väldigt hög fart.
Undrar om det är det som menas med hemköring??


Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2008-04-18 19:41:21

På vägen kanske han trampar ris och gör sprit på kuppen. Då kan vi snacka om hemkört..

Postat av: liv

Publicerad 2008-04-18 20:24:45

Haha! Klockrent hördu. :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela