Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Återvändsgränd

Publicerad 2008-04-11 22:42:33 i Å så lite jobb

Ibland ställs man inför val och beslut som är oväntade och inte alls tillfredställande.

Där är jag nu. Jag måste ta ett beslut som för tillfället känns som ett steg tillbaka, tillbaka in i en återvändsgränd och jag är rädd att dörren stängs när jag väl har vänt tillbaka. Steget känns jättestort och jag är rädd.
Jag hade en helt annan plan för min framtid och nu skjuts den lite längre fram och jag ogillar det.
Den nya planen innebär ett svek mot mig själv och mitt hjärta och jag känner mig illa till mods inför beslutet som jag måste ta. Det känns som om att vad jag än gör så blir det fel. Dessutom är det ont om tid.

Fan.


Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer

Postat av: AnnaPanna

Publicerad 2008-04-11 23:02:20

Men vad nu? Men du, det kommer nog bli bra ...kram

Postat av: Hanna

Publicerad 2008-04-12 14:19:39

Vissa beslut är svårare än andra - damn if you do damn if you don´t. Så länge man följer sitt hjärta tror jag att man gör rätt.

Postat av: liv

Publicerad 2008-04-12 14:42:51

hoppas du finner dig väl till mods snart igen. jag känner så igen känslan du beskriver. styrkekram.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela