Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Utmaning

Publicerad 2007-09-10 11:58:11 i Listor

Jag har blivit utmanad av Hanna.

Regler: Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg som innehåller åtta fakta eller vanor om en själv. I slutet av inlägget utmanar bloggaren åtta nya personer. Glöm inte att lämna en kommentar om utmaningen i deras kommentarrutor på deras bloggar, så att de vet att de har blivit utmanade.

Vanor/ovanor eller tvångsbeteende, välj själv!

  • Måste alltid ta på mig vänster sko först. Fråga mig inte varför...
  • Snoozar alltid. Vilket innebär att jag egentligen alltid är försenad på morgonen.
  • Måste alltid byta kläder när jag kommer hem från jobbet. I love my mysbyxor!
  • Måste sova på den högra sidan av sängen (från rummet sätt) annars vet jag inte var jag är.
  • Om jag håller i en sax "klipper" jag i luften innan jag använder den.
  • Avskyr juice som är blandat med sprit. Blääää! Annars går det mesta ner...
  • Alltid glad, har väldigt svårt att vara otrevlig mot folk, även det skulle behövas ibland. Jag lovar att bli bättre på att bemöta otrevliga människor.
  • Är kortväxt, fräknig, närsynt och rödhårig! And I'm proud of it!


Nu utmanar jag Liv och Rosenblom 

Kommentarer

Postat av: Blingbling

Publicerad 2007-09-10 13:35:36

Jag snoozar också. Grymt skönt, men jag blir alltid sen.
Här ska du få en present av mig =)
http://www.kittyhell.com/

Postat av: Hanna

Publicerad 2007-09-10 15:38:23

Då kan vi ju försöka vara otrevliga tillsammans =)

Postat av: rosenblom

Publicerad 2007-09-11 11:35:09

det kan nog ta ett tag. inte mycket för listor och utmaningar. vill inte stå för rakt i blogg-ledet... ;-) samma utmaning från annat håll har väntat länge nu, så kanske ändå dags att skrida till verket...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela