Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Total makeover

Publicerad 2007-11-23 13:33:56 i Sagt och gjort

I helgen blir det målning och renovering av gästrummet.
Det är svårt att välja väggfärg, även om man köper med sig en provburk. Det kan bli bra men det kan också blir helt fel.
Å ena sidan vill jag ha en varm färg som känns behaglig å andra sidan vill jag ha en ren och ljus färg.
Det lutar som sagt mot vitt och grått. Jag hade tänkt mig vitt, svart och silver som accenter.

Om det blir katastrof får jag ringa Roomservice.

image17
fotoakuten.se

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2007-11-23 14:35:21

Det låter skitsnyggt! Det finns ju varma vita färger, typ gräddigt vitt.

Själv ska jag försöka satsa på nya gardiner vid tillfälle...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela