Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Fluffa omkring

Publicerad 2007-12-28 12:37:48 i Sköna dagar

Det är en lyx att vara ledig.
Kliva upp ur sängen vid halv elva, äta frukost läääänge, mysa med mannen, dricka kaffe och läsa DN.
Och när man är klar har man fortfarande tid över. Jag fluffar omkring i mina mysbyxor och bara är. Otroligt skönt. Fler sådana dagar.

Jag kommer att lägga delar av min lediga tid att gå och träna och sedan blir det nog bio.
Är lite nyfiken på Arn eller rättare sagt nyfiken på Jocke...



Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2007-12-28 20:02:56

Äntligen ska jag också få ägna mig åt fluffande några dagar. Fy fasen vad det var ensamt att jobba i mellandagarna. Nu är det över. Fluff, here I come!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela