Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Onödigt vetande

Publicerad 2007-08-14 12:22:58 i Listor

Jag fick en lista av min lilla kusin, som är ganska många yngre än mig. Hon tycker att den här listan var jättekul att svara på. Jag har ibland lite svårt för sådana listor. Men jag svarade iallafall på den och här är resultatet. Väldigt onödigt vetande om mig...


Vilken svordom använder du mest? Fan
Äger du en iPod? Nope. Har mp3-spelare i min mobil, looove it!
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 06.45 usch!
Använder du flip-flop's även när det är kallt ute? Nä-e. Gillar inte att frysa om fötterna
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Beror på sammanhanget
Vilken var den senaste filmen du såg? Ha ha. Ser väldigt sällan en HEL film. Men senaste var "Last king of Scotland. Fruktansvärt bra! Ruggig på alla sätt!
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En resa! Sen ett hus!
Har någon någonsin kallat dig lat? O ja!
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nope har ganska lätt för att somna.
Vilken CD ligger i din CDspelare just nu? Salem al Fakir. I min mp3-spelare snurrar Robin Thicke.
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk? Helt vanlig komjölk är allra bäst.
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Förmodligen. Inget jag tänker på.
Tittade du på tecknat när du var liten? Absolut! Disneys teckande pärlor och Lilla Sportspegelns tecknade stund var klara höjdpunkter när jag var 6 år.
Äger du några band T-shirts? Näe... ska man det ?
När flög du senast? Senast för 3 veckors sen
Har du gråtit offentligt? Är en otroligt blödig person och kan gråta för minsta lilla som berör mig.
Vilka gör du, önskningar eller planer? Både och
Försöker du alltid lära dig nya saker? Ja. Shit vad pretto det lät då!
Vill du ha några tatueringar eller piercingar? Nej. Tänker inte skaffa mig några heller.
Vad har du med dig in på bion? En stor popcorn!! Älskar popcorn!
Gillar du att flyga flygplan? Helt ok transportmedel. Jag gillar ju att resa så då är det bara att gilla läget
När sov du senast på golvet? Det var ett tag sedan...
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Har inte riktigt klurat ut det där ännu. Men helt klart mer än 3 timmar för att överhuvudtaget fungera.
Äter du frukost dagligen? O ja! Bästa målet på dagen!
Brukar /brukade du hamna i trubbel för att prata på lektionerna? JA! Fick alltid utskällningar för att jag var för snackig...
Vilken är din favoritfrukt? Äpple
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Ja lite. Vill ju få i mig bra energi.
Hur gammal blir du nästa födelsedag? Hrm... 30+
Tror du på liv på andra planeter? Har inte funderat så mkt på det...
Vad var det sista du åt? En macka och ett äpple.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Det fixar sig. Efter regn kommer solsken!
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Nä-e. Höjdrädd. Fast det skulle vara ballt.
Sover du på sida, mage eller rygg? Mage
Tycker du om att krama folk? Kramas gärna och mycket!
Skulle du säga att du är trendig? Ja och nej. Gillar kläder men är oftast ointresserad av att shoppa. Trendig när jag precis har handlat.
Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars? Chewbacca så klart!
Stör det dig om någon säger att de ska ringa och inte gör det? Ja lite.
Vilka böcker har fått dig att gråta? Alla typer av böcker faktiskt. Som sagt jag är en blödig själ...
Vad är du allergisk mot? Nickel så bara äkta blingbling funkar ;-)
Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Har ingen aning. Bartolomeus kanske

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela