Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Nystart

Publicerad 2007-08-28 08:43:30 i I min värld

Och så var sommaren slut. Eller?
Jag har idag för första gången sedan i juni långbyxor på mig. Kallt.

Jag har iofs sett framemot hösten lite grann, inte vädret men att kunna sitta inne utan att skämmas. Tända ljus, se på film, shoppa nya kläder och skor. Höstromantik.

För mig så är det som om året börjar om när hösten kommer. Nystart.
Som när man var liten började skolan.

Bra med tanke på hur min vecka började.
Nu känns det bättre.

Kommentarer

Postat av: Liv

Publicerad 2007-08-29 10:24:44

Ja, nu är sommaren officiellt slut. Iallafall här uppe. Imorse när jag gick med knattarna till dagiset var det äkta höstluft, klart och skönt. Hösten för med sig så mycket bra, som du säger!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela