Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Nöjd

Publicerad 2007-08-20 09:12:10 i Allmänt

Vaknade upp idag som vanligt trött, morgontrött som jag är, men med ett stort leende på läpparna, Mannen låg ju bredvid mig.

Jag har haft en bra helg, trots att lördagen gick åt att bara sova så blev avslutningen mycket bra. Mannen och jag var och hälsade på ett par kompisar som har landställe i Stockholms skärgård. Solen sken, drack kaffe på trappan och filosoferade.
Det kan inte bli bättre.

Söndagens utflykt får vara starten på min vecka denna vecka.
Mycket bättre än måndagar, ogillar måndagar.

Ser ut att bli en bra dag.
Underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela