Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Hem ljuva hem

Publicerad 2007-08-09 22:48:42 i I min värld

Efter att ha åkt och besökt Stockholms närmaste skärdgårdsö inser jag återigen att stan är fantastisk. Vyn över staden från vattnet är magnefik, jag blir nästan rörd. Banalt och larvig kanske, jag är en oerhört blödig själ.
Men att åka båt in mot stan i skymmningen med en alldeles rosa himmel framför sig är något alldeles speciellt .
Ja, jag VET varför den är rosa men visst låter det bra?

Jag är visserligen inte född och uppvuxen i huvudstaden men älskar min hemstad sedan 13 år tillbaka. Det finns inte mycket som skulle kunna ta mig härifrån.
Skulle det lyckas skulle jag med all säkerhet komma tillbaka.
Hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela