Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Bra och mindre bra saker

Publicerad 2007-08-29 13:19:34 i I min värld

Mindre bra saker 

  • Huvudvärk (dricker för mkt kaffe om dagarna. Vilket resulterar i att när jag försöker hålla igen kaffedrickandet=abstinens
  • Irritationen över korkade kollegor är inte över. Den har bara flyttats över till en annan kollega.
  • Denna veckas arbetsdagar är alldeles för korta, jag hinner inte med det jag ska. Alla kvällar i veckan är uppbokade.
  • Saknad. Mannen är bortrest och kommer inte hem förrän i morgon kväll.

Bra saker

  • Dricka vatten. Syndafloden är nära... (läs: springer på toaletten hela tiden.)
  • Underbara kollegor som förgyller min tillvaro med sina sjuka mail och sms. Garvar snart av stolen snart av alla knasmail.
  • Arbetsdagarna är kortare pga mitt andra jobb. Jobbet som dämpar min abstinens efter längtan av kreativitet!
  • Längtar. Får ha soffan alldeles för mig själv och titta på favvoprogrammet  "So you think you can dance"


Kan det vara så att allt detta tar ut varandra?
Det vore ju bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela