Jazzhoppan

Välkommen till min värld

Alltså... del 2

Publicerad 2011-09-19 15:35:08 i I min värld

Jag borde plugga. För det är ju det jag gör nuförtiden. Jag är typ äldst i klassen, helt vilsen på campus och när studentkåren, iklädda lila overaller skulle ha infoträff så gick jag och två andra 30+ tjejer. Men jag är sjukt peppad och jag älskart! Medans jag klurar på fina akademiska förklaringar som ska leda till en tenta gör jag det här. Jag ska bara.
När jag ändå är här kan jag ju visa föreochefter-bilder från sommarens renovering. Det är lite fix kvar som spackling och målning av list närmast taket och byta ut alla vägguttag från vita till svarta.

Kommentarer

Postat av: Vendela

Publicerad 2011-09-20 13:38:47

Hejsan,

vad roligt att ni renoverat om!

Det skulle vara väldigt roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot.

Maila mig så berättar jag mer!

/Vendela

Postat av: Cosmic Moose

Publicerad 2011-09-21 20:07:48

Men oj! Jag som tyckte det var fint innan, men nu! Hur fräscht som helst!

Postat av: Anna

Publicerad 2011-09-23 09:32:52

SHIT VA SNYGGT!!! AJ LAJK!!



Kramis bananis och trevlig helg!!

Postat av: Fia

Publicerad 2011-09-24 11:08:03

Oj, det där var ju snyggt både före och efter!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jazzhoppan

Ovanlig fast ändå väldigt vanlig. Skriver om det mesta och bästa i livet. Välkommen till min värld.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela